Uw mening telt! In hoeverre bent u tevreden over onze service en/of over onze uitgevoerde werkzaamheden? Uw ervaring is voor ons van groot belang. Zo kunnen we onze service verder optimaliseren. Laat het ons weten, uw mening doet ertoe!
Wat is klantvriendelijkheid eigenlijk?
Voor ons betekent klantvriendelijk: flexibel zijn! Schikt het u niet om de auto te halen en te brengen voor onderhoud of een reparatie, wij zorgen ervoor. Heeft u vervangend vervoer nodig? Ook dat is geen probleem. U blijft mobiel als de auto bij ons in de werkplaats staat. Klantvriendelijk betekent ook duidelijkheid. Wij hebben voor beurten en veel voorkomende reparaties vaste prijzen. Extra reparaties overleggen wij altijd met u, zodat u weet waarop u kunt rekenen.
Goede uitleg factuur
Wat ook onder onze vorm van klantvriendelijkheid valt is een goede uitleg van de factuur en zo nodig door het laten zien van de vervangen onderdelen, zodat u weet wat er aan de auto gedaan is. Ook het gratis plaatsen van onderdelen zoals: lampjes, wisserbladen, accu en op spanning zetten van banden is onze invulling van klantvriendelijkheid. U betaalt alleen de vervangen onderdelen.
Noodreparaties
Op zaterdag is onze werkplaats extra open voor noodreparaties op afspraak!
Eigenlijk is klantvriendelijkheid niet zo moeilijk: denken in oplossingen in plaats van problemen, duidelijkheid met een glimlach en niet te vergeten kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden!
Probeer het eens uit, u bent van harte welkom in ons bedrijf, of neem contact met ons op!
Hoe klanten over ons denken:
“Vorige week stonden we met onze camper met pech op de camping in Ommen. De garage gebeld en kwam nog dezelfde dag en vandaag opnieuw gekomen om het probleem te verhelpen. Top garage!”
“Ook als je een keer onverwacht met een lekke band komt helpen ze direct. En dan krijg je de rekening en dan is dat eerlijk berekend. Een fijne betrouwbare garage! Zouden er meer van moeten zijn…”
“Auris gekocht, heel prettig zaken doen op een eerlijke manier. Fijne zaak!”